Γεια σας.
Θυμάμαι παλιά όταν ήμουν μικρός, στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου να παίζει
ένα τραγούδι αφηγηματικό και να λέει:
"Ο τσίκο και η τζίνι ζευγάρι έχουν γίνει"
Αν θυμάμαι καλά μιλούσε για 2 φτωχούς ανθρώπους που δυσκολεύονταν αλλά όταν
ξαφνικά απέκτησε λεφτά ο Τσίκο και πήγε χαρούμενος στο σπίτι του κρατώντας
διάφορα φαγητά κάτι μάλλον κακό συνάντησε που δεν έμελλε ποτέ να το μάθω
χαχα.
Νομίζω το συγκεκριμένο τραγούδι το άκουσα 2 φορές στην ζωή μου από τον ίδιο
σταθμό στις αρχές του 90 αλλά μάλλον ο εν λόγο σταθμός χρησιμοποιούσε
κασέτες και το τραγούδι πάντα κοβόταν στο καλύτερο.
Από μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο βρήκα πως το συγκεκριμένο τραγούδι ήταν
από το συγκρότημα Μπλα μπλα αλλά το μόνο τραγούδι του συγκροτήματος που
βρίσκουμε στο youtube είναι κάποιο τραγούδι Μαρίνα.
Αν λοιπόν έχει κάποιος αυτό το παράξενο τραγούδι θα ήθελα να το ακούσω ξανά
μετά από τόσα χρόνια.
Ευχαριστώ
Νίκος