Αυτό πάλι με τους ψεύτικους εχθρούς εγώ δεν το καταλαβαίνω!
Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους ότι οι πραγματικοί εχθροί της Ελλάδας είναι αυτοί
που κουμαντάρουν τις τύχες της ευρωπαϊκής ένωσης;

Πόςο πιο κάτω πρέπει να φτάςουμε για να καταλάβουμε ότι η Ελλάδα είναι ο ποσό
αδύναμος κρύος της Ευρώπης, γιατί ακριβώς αυτό επεδίωκαν διαχρονικά όλες οι
κυβερνήςεις της Στάλθηκε από το iPhone μου

7 Ιουν 2016, 12:35 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: