From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Wednesday, June 15, 2016 10:47 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Πρόβλημα με την εθνική τράπεζα για το web banking

διαβάζουμε, Σκοπεύω να κινηθώ και δικαστικά εναντίον των υπαλλήλων στο
υποκατάστημα της λεωφόρου Συγγρού στο οποίο απευθύνθηκα. Απ' όσο γνωρίζω, ο
Σύνδεσμος έχει υπογράψει κάποιου είδους συμφωνία με την Εθνική για να μας
εξυπηρετεί...
δικαστικά κινείσαι εναντίων υπαλήλων, όταν πρωβαίνουν αυτοί οι ίδιοι σε
προσωπικές ενέργιες εναντίων σου. γιατί δεν κινείται εφόσων θέλει, κατά της
τράπεζας; πράγμα βέβαια που δε με βρίσκει σύμφωνο για τους λόγους που έχουμε
αναλήσει διεξωδικά εδώ. όσο για τη συμφωνία που νομίζει ότι έχει υπογράψει ο
πανελλήνιος με την εθνική, τι να πω! με λυπεί το γεγονός ότι κομματικά
στελέχη έχουν άγνοια τα περί του οίκου τους. αυτό μόνο.
Νίκος.

On 15/6/2016 5:13 πμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote:
> Αγαπητοί φίλοι,
> μου έστειλε το παρακάτω e-mail ο φίλος Νίκος Ναουμης Παρακαλώ ότι
> ξέρει ο καθένας μας ας το χρησιμοποιήσουμε για να Πάμε ένα βήμα
> παρακάτω και να λύσουμε ένα από τα βασικά προβλήματα
>
> μας
>
> Χρήστο, θα ήθελα κάποια βοήθεια σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπισα. Η Εθνική
Τράπεζα, στην οποία διατηρώ λογαριασμό ο οποίος είναι και λογαριασμός της
μισθοδοσίας μου, αρνήθηκε να μου εκδώσει Web banking κωδικούς, λέγοντάς μου
ότι απαγορεύεται όπως ενημερώθηκε το υποκατάστημα στο οποίο απευθύνθηκα,
από τα κεντρικά λόγω της αναπηρίας μου! Παρακαλώ, μπορείς να μάθεις τι
ακριβώς ισχύει για να λύσω αυτό το πρόβλημα; Σκοπεύω να κινηθώ και δικαστικά
εναντίον των υπαλλήλων στο υποκατάστημα της λεωφόρου Συγγρού στο οποίο
απευθύνθηκα. Απ' όσο γνωρίζω, ο Σύνδεσμος έχει υπογράψει κάποιου είδους
συμφωνία με την Εθνική για να μας εξυπηρετεί... Ευχαριστώ Υ.Γ.: Ενημέρωσε
ελεύθερα όσους θεωρείς ότι αφορά το ζήτημα...

> Στάλθηκε από το iPhone μου
> Χρηστος Κορομηλας

> orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

> http://www.nvda-project.org/ _____________ Κατάλογος ηχητικών βιβλίων
> για ανάγνωση http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
> Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες
> που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ____________

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση