γειάσου νεκτάριε. το έχω τόσον καιρό που το έχω βάλη σε έναν φάκελο που τον λέω αποθήκη. ολά μέχρι στιγμής δεν απαντάνε όπως έγραψα και στην μαρία. στην εξής ανθρώπινη απέτηση. άμεσα καιχωρίς προσκόματα να έχης 100 τοίς 100 ανάγνωση οποιουδήποτε χαρτιού. σπύρος

From: "Nektarios Mallas" <nmal...@gmail.com>
Sent: Monday, June 20, 2016 12:44 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Εφαρμογη που  Φωτογραφίζεις Και σου διαβάζει δωρεαν

Σπύρο και σε όλα τα παιδιά.
Μία αντίστοιχη και ίσως καλύτερη εφαρμογή που δεν χρειάζεται μάλιστα ούτε δεδομένα ούτε wifie για να δουλέψει είναι το text grabber + translator που μας έρχεται μάλιστα από τη γνωστή Abbey την κατασκευάστρια του fine reader.
Για κάποιες μέρες ήταν δωρεάν στο apps tore
Δεν ξέρω αν εξακολουθεί αυτό αλλά η τιμή της είναι μικρή δεν θυμάμαι πόσο.

Νεκτάριος.

.