Από την στιγμή που το τεστ χρειάζεται την χρονολογία γέννησης για να βγει ήδη
έχεις πει την ηλικία σου επομένως δεν σε καίει το τεστ αλλά έχεις καεί από
μόνος σου  τώρα σιγά μην αναλύσω και πως βγαίνει χοχο

Αλεξανδρος Δημητροπουλος
Στάλθηκε απο  tablet

Στις 20 Ιουνίου 2016 1:23:03 π.μ. EEST, ο/η Dimitrios Tsakiridis
<dtsa...@otenet.gr> έγραψε: