Καλημέρα κι από μένα! Μαρία μου ο Κώστας δεν έχει κανένα συμφέρον να βγάλει μια
τέτοια ιστορία από το μυαλό του, Είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέει. Η κοπέλα που
μιλάει στην ταινία έχει πεθάνει, Εάν ζούσε, να είσαι σίγουρη ότι δεν θα
Συζητούσαμε Για το θέμα αυτό τώρα!

Στάλθηκε από το iPhone μου

29 Ιουν 2016, 7:40 πμ, ο/η maniatakimaria19...@gmail.com έγραψε: