Καλησπέρα κι από εμένα:

Νίκο, θα συμφωνήσω σε όσα λές.
Θα προσθέσω επίσης και το γεγονός ότι στις είδη υπάρχουσες φωνές, δηλαδή στο
E-rhetor Greekback, στο Espeak και σε άλλες φωνές, υπάρχουν πλεονεκτήματα
και μειωνεκτήματα.
Η φωνή της E-rhetor, ο γνωστός Σίμος, ενώ διαβάζει πολύ καλά τα SMS και
είναι πολύ ελαφρύ πρόγραμμα, δυστηχώς υστερεί στα Αγγλικά και επίσης, δεν
παίρνει αναβαθμίσεις, μιάς και η τελευταία αναβάθμιση του έγινε πρίν  1
χρόνο και κάτι μήνες.
Ολοι οι υπόλοιποι συνθέτες ξένων εταιρειών που υποστηρίζουν τα ελληνικά,
όπως π.χ. ο Δημήτρης της Acapela και οι φωνές Vocalizer, καθώς και το
Espeak, ενώ αναβαθμίζονται συνεχώς υποστηρίζοντας όλο και νεότερες εκδόσεις
του Talkback και του Android, δεν υποστηρίζζουν την ανάγνωση μυνημάτων SMS.
Σε όλα αυτά, προσθέτουμε και το κόστος αγοράς μιάς φωνής, όπου για τη φωνή
της E-rhetor καταβάλουμε 30 ευρώ για 5 άδειες, ενώ όλοι οι άλλοι συνθέτες,
κειμένονται περίπου από ενάμιση ευρώ, και καταλήγουν στα 4 ευρώ για κάθε
άδεια.
Στο σημείο αυτό, έχω να κάνω μερικές  προτάσεις:
Υπάρχουμε πάρα πολύ χρήστες Android, που είτε αγοράσαμε το Greekback, είτε
το πήραμε δωρεάν όσοι προλάβαμε, μέσω του προγράμματος Vodafone speaking
app.
Γιατί δε στέλνουμε είτε ο καθένας ξεχωριστά, είτε μαζικά όλοι μαζί ένα
μήνυμα στην E-rhetor, κάνοντας προτάσεις βελτίωσης των αγγλικών και να
παρέχουν αναβαθμίσεις.
Εγώ προσωπικά, από πέρισυ που πήραμε την τελευταία αναβάθμιση μέχρι και
σήμερα, έχω στείλει κατά καιρούς E-mail στην E-rhetor, με τα σφάλματα που
παρουσιάζει η εφαρμογή κατά τη χρήση διαφόρων εφαρμογών.
Πρίν από λίγους μήνες, μου είπαν ότι ετοίμαζαν μια αναβάθμιση, προς το παρόν
όμως δεν έχουμε κανένα νέο.
Επιμένω με την E-rhetor, για το γεγονός ότι παρέχει πλήρη πρόσβαση στα SMS
και για το γεγονός ότι είναι πολύ ελαφρύ πρόγραμμα.
Ενας νέος χρήστης κινητού αφής, είναι πολύ πιο εύκολο να έχει προσβάσιμες
εφαρμογές μπροστά του, πράγμα με το οποίο θα εξοικιωθεί πολύ πιο γρήγορα και
άψογα.
Αντε τώρα να πείς σε κάποιον που με το παλιό του νόκια διάβαζε τα πάντα, ότι
θα αγοράσει κινητό αφής και θα χρησιμοποιηεί διαφορετική φωνή για τα
ελληνικά, διαφορετική για τα αγγλικά και ότι ορισμένες φωνές, δε διαβάζουν
τα SMS.
Μια άλλη πρόταση, Οι χρήστες του Iphone, χρησιμοποιούν την εφαρμογή Paste 2
Greek αν δεν κάνω λάθος, όπου αντιγράφουν το μήνυμα SMS και το επικολλούν
στη συγκεκριμένη εφαρμογή και τους το διαβάζει σωστά.
Δε θα μπορούσαμε να βρούμε τρόπο και να βοηθήσουμε όλοι όσοι μπορούμε σε
αυτό, ώστε να δημιουργηθεί παρόμοια εφαρμογή και στο Android?

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.