Καλησπέρα Τάκη. Η κάρυστος μου έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις όταν την επισκέφθηκα πριν αρκετά χρόνια. Ακόμη χαίρομαι γιατί οι ταξιδιωιτικές προτάσεις και οδηγοί που ποστάρουμε εδώ είναι χρήσιμοι. όσο για τα windows 10 θεωρώ πως αν κάποιος έχει συγκεκριμένους λόγους να τα εγκαταστήσει θα πρέπει να το κάνει.
Να περνάς όμορφα
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Panagiotis Antonopoulos
Sent: Friday, August 26, 2016 12:16 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ribbon disabler for windows

Καλημέρα Σπύρο/παιδιά,
Έλειψα τρεις μέρες, ένα ταξιδάκι στη νότια Εύβοια, και δύο μέρες στη Σκύρο.
Μου άρεσε πολύ η Κάρυστος, για την οποία είχα και οδηγό από την λίστα μας,
αλλά και η Σκύρος, που όμως δεν μπορώ να πω ότι ήταν το "νησί των ονείρων
μου". Λοιπόν, στο θέμα. Κατά τη γνώμη μου, καλό είναι να βάλετε δεκάρια,
όσες δυσκολίες και αν αντιμετωπίσουμε. Πρώτον, ουδείς γνωρίζει τι μπορεί να
προκύψει με τα επτάρια στο μέλλον, δεύτερον, παρά τα προβλήματά τους, τα
βρίσκω περισσότερο σταθερά και φυσικά, πολύ πιο γρήγορα. Είχα την αίσθηση
ότι είχα πάρει την μεγάλη ενημέρωση της microsoft, όμως αυτό δεν είναι
αλήθεια. Θα μπορούσα ενδεχομένως, να την προκαλέσω πριν την ώρα της, αλλά
για να είμαι ειλικρινής, δεν το τόλμησα, παρά τον πειρασμό που έχω. Στην
Αγγλική λίστα κομπιουτοροθεμάτων που ανήκω, είπαν ότι και με το τζως δεν
έχει πρόβλημα η αναβάθμιση. Θέλω να αποφύγω το narrator, γιατί όπως ξέρετε,
είμαι βασικά μπρειλίστας, και επίσης έχω καλύτερη φωνή στο τζως, δηλαδή τον
παπού Daniel που με εξυπηρετεί πολύ από πλευράς καθαρότητας.
               Πολλ΄΄ες καλημέρες από την αρκετά ανεμοδαρμένη σήμερα,
Εύβοια,
               Τάκης

-----Αρχικό μήνυμα----- From: skordilis-spyros