Κώστα, κάνεις ένα λάθος συνέχεια.
 Το iPhone σε έχει το καλούπι του 5S και εσωτερικά είναι ακριβώς ότι είναι το 6S
Το λες ενδιάμεσο αλλά δεν είναι γιατί είναι η κάμερα το 5S και η οθόνη το Ες
Η κάμερα δεν μας ενδιαφέρει όπως επίσης δεν μας ενδιαφέρει η οθόνη του 6S γιατί
η διαφορά είναι ότι Στην οθόνη του 6S έχουμε την λειτουργία three D touch Η
οποία όμως δεν δουλεύει με το voice over.

Ο επεξεργαστής είναι ο ίδιος με το 6S.
Με λίγα λόγια δεν είναι αξιοπρεπής λύση αλλά η κορυφαία λύση αν λάβουμε Το
δεδομένο του μεγέθους του.

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

4 Σεπ 2016, 16:23, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: