γειάσου ατζελίνα. για να μήν έρχοντε κούφια τα μυνύηματα όταν γράφης απο το άηφων πρέπει όταν μπής στην επεξεργασία να ξαναπατάς. και να σου λέει σημείο εισαγωγής στην αρχή. γιατί αν σου λέει σημείο εισαγωγής στο τέλος έρχετε κούφιο. φιλικά. σπύρος

From: "Agie fragou" <agiefra...@gmail.com>
Sent: Tuesday, September 06, 2016 8:26 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Καλωσορισμα!

Στάλθηκε από το iPhone μου

Sep 6, 2016, 7:59 AM, ο/η George Dimitriadis <gdimitriadi...@gmail.com> έγραψε:

Θα ηθελα να σας πω ενα καθυστερημενο καλως σας βρηκα σε ολους. Ο λογος
που το καανω τωρα ειναι επειδη τωρα εμαθα τον τροπο λειτουργιας της
σελιδας και θα μπορω να δω τα μηνυματα σας.
Λιγα λογια για εμενα: Ειμαι 32 ετων, ειμαι εκ γενετης τυφλος (συγκενης
αμαυρωση Λεμπερ) και απο τα 26 μου εχω χρονια νεφρικη ανεπαρκεια με
αποτελεσμα να κανω αιμοκαθαρση. Σχολειο πηγα δημοτικο στο ΚΕΑΤ και
Γυμνασιο και Λυκειο στο 22ο Γκραβας στην Αθηνα. Ειχα επισης την τυχη
να εχω για δυο χρονια δασκαλα στο Φαρο Τυφλων Ελλαδος την φιλη μας
Μαρια Μανιατακη.

Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ____________καλημέρα! Είναι εξαιρετική η Μαρία πάντα πρόθυμη να βοηθήσει, Και, για εμένα, αληθινή φίλη!!!! Καλώς ήρθες Γιώργο!