Πολύ καλήτερο το ίφος και το στίλ αυτής της ανάρτησηςτου Χρήστου.
Αν και οι προηγούμενες ήταν έτσι, μπορεί να διαφονούσα με τη διαγραφή του.
Θανάσης.

From: "ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.Δ.ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ" <alexandrosdi...@hotmail.com>
Sent: Monday, September 26, 2016 9:51 AM
To: <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Από Κορομηλά καλημέρα και καλή εβδομάδα

Θεοδωρόπουλε Κώστα,
για να είσαι ειλικρινής δεν είχες σκοπό να παρέμβεις επειδή δεν ήμουν μπροστά στη συζήτηση αλλά παρενέβης και δεν ειχες την στοιχειώδη ευσυνειδησία και εντιμότητα να κάνεις μία προώθηση την απάντησή σου στο προσωπικό μου e-mail όπως θα έκανε ο κάθε άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και δεν θέλει να φαίνεται έντιμος και σοβαρός αλλά να είναι κύριος! Με χαρακτηρίζεις απρεπή και αγενή επειδή απαντώ ειλικρινά και αυθόρμητα στις σκέψεις που δημοσιεύεις , επειδή λέω την γνώμη και την άποψή μου ευθαρσώς χωρίς να καλύπτομαι και να γλυκαίνω το χάπι, επειδή χρησιμοποιώ τις λέξεις, όπως νομίζω ότι θα καταδείξουν καλύτερα και σαφέστερα τις σκέψεις σου χωρίς πολιτικαντισμούς και διπλωματικές διατυπώσεις, του τύπου δεν είσαι χρυσαυγητης αλλά οι απόψεις σου είναι χρυσαυγήτικες από την μεριά μου. μου καταλογίζεις έλλειψη κατανόησης της ελληνικής γλώσσας και κακή χρήση της, αλλά ας αφήσουμε τους άλλους να το κρίνουν αυτό και δεν ξέρω αν έχεις κοπιασει ποτε να προσέξεις την ορθογραφία των κειμένων σου.

Ισχυρίζεσαι ότι σε βρίζω, ίσως λόγω του ότι σε έχω αποκαλέσει ανθέλληνα αλλά αυτό το δικαίωμα μου το έδωσαν οι ισχυρισμοί, οι δηλώσεις και οι δοξασίες σου γιατί δεν μπορεί πάντα να έχει δίκιο ο γερμανός, ο τούρκος, ο σκοπιανός, ο αλβανός, ο βούλγαρος, ο πακιστανός και ποτέ ο έλληνας . Δέχομαι το να είσαι ανθέλληνας αλλά δεν ανέχομαι να το κρύβεις και να είσαι ύπουλος. Με κατηγορείς ότι καταστρέφω τις συζητήςεις στην λίστα σου και στην ομάδα της ηλεκτρονικής προσβασιμότητας γιατί δεν μπορεί να χωρέσει στο μυαλό σου ότι η διαφωνία και η αμφισβήτηση των ισχυρισμών σου σε δημόσιο χώρο είναι αναφαίρετο δικαίωμα αυτου που σε ακούει η σε διαβάζει , ειδικά σε τεχνολογικά θέματα και ιερή υποχρέωση σου να απαντάς ευπρεπώς και κοσμια. Επισης η διαφορετική άποψη και θέση δεν χαρακτηρίζεται ως τρολάρισμα γιατί έτσι σε συμφέρει να το πεις και να το παρουσιάσεις.
Κυριως ομως
δεν αναφέρεις ότι η απάντηση σου σε σχόλιο μου στην ομάδα της ηλεκτρονικής προσβασιμότητας οπου ουσιαστικά με αποκάλεσες ηλίθιο και μεθυσμένο προκάλεσε την απόφαση του διαχειριστή της ομάδας να σε διαγράψει και ότι έπειτα από δική μου γραπτή και τηλεφωνική παρέμβαση δεν σε διέγραψε παρόλη την προκλητικότητα, την απρέπεια, την αγένεια και την χυδαιότητα σου επειδή κατά την γνώμη σου δεν έχει κανένας δικαίωμα να σου φέρει αντίρρηση η να διορθώσει λάθη και παρατυπίες σου τα οποία σημειώνω ότι είναι συνεχή και επαναλαμβανόμενα γι'αυτό τα χαρακτήρισα ως μπούρδες και εσένα ως άνθρωπο με μένος και εμπάθεια.

Τώρα λοιπόν που με διέγραψες και μου βούλωσες το στόμα με κατηγορείς ως χρυσαυγητη ενώ πριν δύο εβδομάδες σε τηλεφωνική μας επικοινωνία μου δήλωσες ότι έχουμε πολλά κοινά σημεία και διαφέρουμε σε πολύ λίγα γιατί τώρα έτσι σε συμφέρει να πεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις ως συνήθως

Θεωρώ επιεικώς γελοία την κατηγορία σου περί αντισημιτισμού ειδικά όταν απευθύνεσαι σε έναν άνθρωπο που αγαπάει τους ανθρώπους και τους ξεχωρίζει από τους αριθμούς σε αντίθεση αυτόν που επιβάλλει η νέα τάξη και η παγκοσμιοποίηση των οποίων είσαι άρρωστος οπαδος και τοποθετείς στο ίδιο επίπεδο τους ανθρώπους και τους αριθμούς.

χαρακτηρίζεις ειρωνικά σαν εθνικοπατριωτικές κραυγές τις ανησυχίες ενός ανθρώπου που αγαπάει την πατρίδα του και τον λαό του την ιστορία της και τον πολιτισμό της Τέλος επειδή κούρασα και κουράστηκα ευχαριστώ που μου έδωσες το δικαίωμα να γνωρίσω αρκετούς ανθρώπους που δεν θα είχα γνωρίσει και επίσης σε ευχαριστώ γιατί γνώρισα από κοντά έναν τύπο ανθρώπινου χαρακτήρα που ήξερα μόνο από τα βιβλία την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. αυτόν που η συκοφαντία και ή ραδιουργία του κανουν μεγέθη όπως του Γκαιμπελς να φαίνονται και με τη σταλινικη, η χιτλερικη αν θέλεις, συμπεριφορά , τακτική και πρακτική, νά είναι υπόδειγμα μάθησης για εκκολαπτόμενα φασιστάκια πού είναι ενθερμοι εραστές της διαφορετικότητας η οποία βέβαια οριοθετείται από αυτόν και μόνον.

Δεν πρόκειται να επανέλθω για κανέναν λόγο ότι και αν απαντήσεις γιατί ειλικρινά σε βαρέθηκα και με κούρασες. και θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη της λίστας για την φιλοξενία την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ   ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
my Android