Γεια σου Κώστα.
Στο προηγούμενο μου μήνυμα ξέχασα να αναφέρω και τις συντομεύσεις πληκτρολογίου
που έχουν εμφανιστεί και έχον να κάνουν με την αυξομείωση της έντασης του
συστήματος.
Για να ανεβάσουμε λοιπόν την ένταση, control + option + minus
Για να την κατεβάσουμε. control + option + ίσον.
Η αλήθεια είναι ότι πλησιάζει η ώρα μου για αναβάθμιση οπότε το σκέφτομαι πολύ
σοβαρά.

Νεκτάριος.