Νομίζω ο τίτλος είναι λάθος. Τα 30 πράγματα που πίστευεε ο ντράμ έπρεπε να
λέγετε. Οπσδήποτε η ανθρώπινη προσοπικότητα παίζη ρόλο στην πολιτική. Ορισμένες
φορές και μπορή να υπάρξη καταλιτική. Οπως σήμερα έχουν δομιθή τα πράγματα
δύσκολα βλέπω να μπορή ο ντράμ να υλοποιήση έστω και το ενα δέκατο αυτών που
έλεγε. Με τα στραβά και τα άσχημα μέσω του οηέ. Η αννθρωπότητα έχη θωρακστη
απέναντι και στον ρατσισμό και στον ναζισμό σπύρος

10 Νοε 2016, 19:44, ο/η Αργυρόπουλος Γρηγόρης <grega...@gmail.com> έγραψε: