ορίστε!
σε αναγνωρίζει ώς αντίπαλο και δεν σου κάνει τα κέφια!χαχα.
ποολλές καλησπέρες κι απο εδώ. αν όλα πάνε καλά θα τα πούμε σύντομα απο κοντά!
γρηγόρης
On 13/11/2016 6:06 μμ, Kostas .D. Theodoropoulos wrote:
Android είμαστε βρε αλλά παίζουμε και τον αντίπαλο χαχα.
Πολλές καλησπέρες φίλε
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Αργυρόπουλος Γρηγόρης
Sent: Sunday, November 13, 2016 6:04 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση για την εφαρμογή 11888 σε ios

καλά είσουν στο Android τι το ΄θελες το iphone, μπελάδες δε νειχες
μπελάδες βρήκες,  χαχαχα!
γρηγόρης

On 13/11/2016 3:06 μμ, Kostas .D. Theodoropoulos wrote:
έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή αναζήτησης της cosmote 1888 που περιλαμβάνει ονομαστικό και επαγγελματικό κατάλογο και τι βρίσκεται κοντά μου ωστόσο η εφαρμογή δεν βλέπει την τοποθεσία μου και δείχνει να μην συνδέεται στο διαδίκτυο. όταν κάνω αναζήτηση το μόνο που διαβάζει το voiceover είναι ένα progress ή η αναζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη. Φυσικά έχω δώσει πρόσβαση στην εφαρμογή να βλέπει τις τοποθεσίες και το τηλέφωνο είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο με wifi.
όποιος έχει σχετική εμπειρία ευπρόσδεκτη κάθε απάντηση.

Κατάλογος ηχητικών βιβλίων για ανάγνωση
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.xls
Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών