Καλημέρα Κώστα.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες για το greekback

Μόλις έγινα beta tester για το πρόγραμμα αλλά δεν βρήκα κάπου τον προβολέα
sms.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιούμε για την διαχείρηση
των sms. Προσωπικά χρησιμοποιώ το google messenger.
Επικοινώνησα μαζί τους μέσω της εφαρμογής και ελπίζω να πάρω κάποια
απάντηση.
Νίκος.