Γεια σου Νεκτάριε. Θαυμάσια ιδέα. Παράκληση αν γίνεται η μετάδοση των αποσπασμάτων να γίνει την πρώτη ώρα της εκπομπής.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Nektarios Mallas
Sent: Sunday, December 11, 2016 7:38 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Απόψε στην εκπομπή μου το αφιέρωμα στον Γιάννη Καλπούζο.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες καλησπέρα.

Όπως ξέρετε, την παρασκευή έγινε η συνάντηση για την παρουσίαση σε μας του βιβλίου του συγγραφέα, Σέρα , η ψυχή του Πόντου. Φυσικά συζητήσαμε και για πολλά άλλα θέματα και αυτοί που βρεθήκαμε εκεί νομίζω ότι είχαμε μία πολύτιμη και ανεπανάληπτη εμπύρια. Απόψε το βράδυ στην εκπομπή μου θα μεταδώσω το μεγαλύτερο μέρος αυτής της συνάντησης όπως το ηχογράφησα αλλά μετά από αρκετή επεξεργασία. Αυτή είναι μία ευκαιρία λοιπόν για όσους δεν τα κατάφεραν να είναι μαζί μας να πάρουν μία γεύση από την προχθεσινή βραδιά.

Η εκπομπή μου λέγεται. “ένα ταξίδι στον κόσμο” και μεταδίδεται από την διαδικτυακή συχνότητα του σταθμού μας στον splash fm Θα ξεκινήσει στης 11 το βράδυ.
Σας περιμένω.

www.splashfm.gr

Νεκτάριος.