Γεια σας.
Δεν νομίζω να παίζει ρόλο το mode αν και είναι πιο ασφαλησμένα να
απενεργοποιήται.
Μόλις τελείωσα την ηυχογράφηση αλλά ακόμα πρέπει να μιξάρω το παιχνίδι με
την φωνή μου άρα δεν θα είναι έτοιμη μέχρι απόψε ή αύριο νομίζω.
Προσωπικά δεν απενεργοποιώ το mode και πάλι ανοίγουν οι πόρτες.
Φυσικά όμως το dead man swich δεν πρέπει να είναι ενεργοποιημένο στα
σίγουρα.
Μια φορά το ενεργοποίησα καταλάθως με το f12 και μετά δεν έσβινε το
καμπανάκι και συνιδιτοποίησα πως έπρεπε να πατήσω ξανά f12.Ίσως αυτός να
είναι ο λόγος.
>Προσωπικά προτιμώ το tab για να είναι πιο ρεαλιστικό.
Νίκος