Η δύναμη της. αυθυποβολής! (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μια γυναίκα υποφέρει από συνεχείς πονοκεφάλους. Ώσπου, μια μέρα έρχεται στο
σπίτι και λέει στο σύζυγό της:

-Θυμάσαι εκείνους τους πονοκεφάλους που είχα όλα αυτά τα χρόνια; Λοιπόν, πάνε!!!

-Δεν υπάρχουν πλέον πονοκέφαλοι; Τι συνέβη; ρωτά ο σύζυγος.

-Η κουμπάρα μας, η Βάσω, με παρέπεμψε σε έναν υπνωτιστή. Μου είπε να σταθώ
μπροστά σε έναν καθρέφτη, να κοιτάζω τον εαυτό μου και να επαναλαμβάνω:

"Δεν έχω πονοκέφαλο. Δεν έχω πονοκέφαλο. Δεν έχω πονοκέφαλο" και πράγματι
δούλεψε! Οι πονοκέφαλοι έχουν φύγει..

-Μα, αυτό είναι υπέροχο!!!! απαντά ο σύζυγος.

-Ξέρεις, δεν ήσουν πολύ θερμός στο υπνοδωμάτιο τα τελευταία χρόνια. Γιατί δεν
πας να συναντήσεις τον υπνωτιστή και να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και
γι΄ αυτό; του λέει η γυναίκα.

Ο σύζυγος συμφωνεί να το δοκιμάσει.

Μετά την επίσκεψη του, ο σύζυγος έρχεται σπίτι, σχίζει τα ρούχα του, παίρνει τη
γυναίκα του και τη φέρνει στο υπνοδωμάτιο. Την βάζει στο κρεβάτι και λέει:

-Μην μετακινηθείς, έρχομαι αμέσως.

Πηγαίνει στο μπάνιο και επιστρέφει λίγα λεπτά αργότερα και με ένα άλμα στο
κρεβάτι, κάνει παθιασμένο έρωτα με τη γυναίκα του, όπως ποτέ πριν.

Η σύζυγός τού λέει:

-Αγόρι μου, ήταν υπέροχο!!!

Ο σύζυγος:

-Μην μετακινηθείς, έρχομαι αμέσως!!!

Πηγαίνει ξανά πίσω στο μπάνιο. Έρχεται πίσω και το δεύτερο ήταν ακόμα καλύτερο
από το πρώτο.

Ο σύζυγός της λέει και πάλι:

-Μην μετακινηθείς, έρχομαι αμέσως!

Με το που το λέει αυτό, πηγαίνει πίσω στο μπάνιο.

Αυτή τη φορά, η σύζυγός του τον ακολουθεί αθόρυβα στο μπάνιο, και τον βλέπει να
στέκεται στον καθρέφτη να λέει:

-Αυτή δεν είναι η γυναίκα μου, .αυτή δεν είναι η γυναίκα μου, .αυτή δεν είναι η
γυναίκα μου.