ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΠΥΡΟ. ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙς ΣΕ ΟΛΕς ΤΙς ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙς ΤΟ ΝΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΟΠΩς ΣΑΥΤΌ;ΟΜΑ

-----Αρχικό μήνυμα----- From: skordilis-spyros
Sent: Sunday, January 29, 2017 1:31 PM
To: οραση list
Subject: [Orasi] βιβλιοπροτάσεις. Όσα Φοβούνται οι Σοφοί, Α' Τόμος

Όσα Φοβούνται οι Σοφοί, Α' Τόμος

Σειρά:The Kingkiller Chronicle, Βιβλίο 2

Συγγραφέας:
Rothfuss Patrick

Μετάφραση: Ανδρέας Μιαούλης

Από τον Εκδότη

Το όνομά μου είναι Κβοθ.
Έχω κλέψει πριγκίπισσες από στοιχειωμένους βασιλιάδες. Έκαψα συθέμελα την πόλη του Τρέμπον. Βάδισα στο φεγγαρόφωτο σε μονοπάτια που άλλοι φοβούνται ακόμα και να τα αναφέρουν κατά τη διάρκεια της μέρας. Έχω μιλήσει με θεούς, έχω αγαπήσει γυναίκες κι έχω γράψει τραγούδια που κάνουν τους τροβαδούρους να δακρύζουν.
Ίσως με έχετε ακουστά...

Παράλληλα με τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο, ο Κβοθ προσπαθεί να ανακαλύψει την αλήθεια για τους μυστηριώδεις Χανδριανούς, τα ίχνη των οποίων χάνονται στα βάθη της ιστορίας. Όμως η σύγκρουσή του με ένα πανίσχυρο μέλος της αριστοκρατίας θα αλλάξει για πάντα τα σχέδιά του...

H συγκλονιστική εξιστόρηση των περιπετειών ενός από τους κορυφαίους ήρωες φαντασίας συνεχίζεται στο δεύτερο βιβλίο μιας σειράς που έχει αφήσει ήδη ανεξίτηλη τη σφραγίδα της στη σύγχρονη λογοτεχνία φαντασίας.

«Το διάβασα μέσα σε μία μέρα, μένοντας ξύπνιος μέχρι την αυγή για να το τελειώσω, και ήδη περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια...»
- George R.R. Martin, συγγραφέας του GAME OF THRONES

«Θυμίζει το έργο του J.R.R. Tolkien και του G.R.R. Martin, χωρίς όμως να τους μιμείται. Σίγουρα θα γίνει κλασικό...»
- The London Times

«Διαβάστε οπωσδήποτε τα βιβλία του Rothfuss.»
- amazon.com

«Ένας συγγραφέας με αδιαμφισβήτητο ταλέντο. Μια μαγευτική ιστορία με μοναδική πλοκή.»
- Terry Brooks

«O νέος μεγάλος συγγραφέας που όλοι περιμέναμε... ένα εκπληκτικό βιβλίο.»
- Orson Scott Card

Το βιβλίο αυτό ανήκει στη σειρά: The Kingkiller Chronicle
www.hostvis.net/audiobooks/sofi-05.02.zip