Ανέκδοτο: Μετά από 40 χρόνια γάμου το ζευγάρι αποφάσισε να μιλήσει ειλικρινά ο
ένας με τον άλλον..!

- Πες μου Θανάση πόσες φορές με απάτησες ως τώρα;

- Τρεις φορές Τασία μου.

- Πότε και με ποιες;

- Η πρώτη ήταν με την αδερφή της κουμπάρας μας της Νίτσας, την Έφη τότε που
έκανες εγχείρηση στο στομάχι σου και έμεινες 15 μέρες στο νοσοκομείο.

- Η δεύτερη;

- Ήταν με την κόρη της γειτόνισσάς μας την 19χρονη Καιτούλα, όταν έλειπες στην
αδερφή σου στην Γερμανία για 1 εβδομάδα.

- Και η τρίτη;

- Όταν αρρώστησε η μητέρα σου και πήγες στο χωριό για ένα μήνα, είχα γνωρίσει
μια τηλεφωνήτρια και ...τώρα είναι σειρά σου γυναίκα να μου πεις.

- Κι εγώ άντρα μου τρεις φορές σ απάτησα.

- Η πρώτη ήταν όταν ήσουν στο Πανεπιστήμιο και είχες έναν καθηγητή που σ’ έκοβε
στο ίδιο μάθημα συνεχώς για δυο χρόνια.

Λοιπόν;

Πως νομίζεις ότι πέρασες το μάθημα;

- Η δεύτερη;

- Όταν ήσουν φαντάρος και είχες έναν λοχαγό που σε τάραζε στην φυλακή και στην
αγγαρεία

Ναι.

Πως νομίζεις ότι απολύθηκες κανονικά;

- Και η τρίτη;

- Όταν έβαλες υποψηφιότητα για πρόεδρος στο χωριό και μας έλειπαν 15.000 ψήφοι;

Πως νομίζεις ότι έγινες πρόεδρος;