Ανέκδοτο: Το πλήθος σστο δρόμο.

Ένα πρωινό καθώς ο Θανάσης πήγαινε στη δουλειά του βλέπει μια μεγάλη πορεία
ανθρώπων.Μπροστά ήταν ένα φέρετρο,πίσω από το φέρετρο ένας άνδρας με το σκύλο
του και πίσω τους μια λαοθάλασσα ανθρώπων που σχημάτιζαν ουρά χιλιομέτρων.Με
έκπληξη πλησιάζει τον κύριο με το σκύλο και τον ρωτάει:

- Τι γίνεται εδώ ρε φίλε;
- Άσε, του λέει αυτός, πέθανε η πεθερά μου.
- Σώπα ρε κακόμοιρε... Και, αν επιτρέπεται, πώς;
- Την δάγκωσε το σκυλάκι μου...
- Τι μου λες; Μπορείς να μου το δανείσεις για απόψε;
- Μπες στην ουρά!