Πάνε 2 Έλληνες στη Ρωσία διακοπές και έβλεπαν τ' αξιοθέατα.

Πάνε 2 Έλληνες στη Ρωσία διακοπές και έβλεπαν τ αξιοθέατα.

Σε κάποια φάση πείνασαν.

«Πάμε λέει ο ένας σε ένα εστιατόριο να φάμε,άστο πάνω μου γιατί ξέρω Ρώσικα».

Μπαίνουν στο εστιατόριο και λέει αυτός που ήξερε Ρώσικα:

- Ε σερβιτορόφσκι, καλησπερόφσκι.

Πάει ο σερβιτόρος εκεί και του λέει ο Έλληνας:

-Θα θέλαμε 2 μπριζολοφσ κ ι.2 πατατόφσκι,2 μπυρόφσκι,κάργα ψωμόφσκι

 και μια σαλατόφκσι.

Φεύγει ο σερβιτόρος και σε 20 λεπτά επιστρέφει με ακριβώς ότι του είχε
παραγγείλει ο

 Έλληνας.

Ο άλλος έμεινε άγαλμα και αυτός που έδωσε την παραγγελία λέει «δεν ήταν κάτι

 δύσκολο».

Σκύβει τότε ο σερβιτόρος στο αυτί του Έλληνα που κόμπιαζε για τα ρώσικα του και
του λέει

 χαμογελαστά:

-Αν δεν ήμουν κι εγώ Έλληνας θα τρώγατε αρχιδόφσκι.