Ο Κωστίκας δεν μπορούσε να βρει δουλειά κι έτσι σκέφτηκε να ανοίξει μία κλινική
για να βγάζει λεφτά. Απ' έξω κρέμασε μία ταμπέλα που έγραφε:

"Θεραπεύουμε όλες τις ασθένειες με 50 ?. Αν δεν θεραπευτείτε σας επιστρέφουμε
εμείς 100 ?."

Ο Γιωρίκας νομίζοντας ότι είναι μία καλή ευκαιρία να βγάλει ένα 100ρικο πάει
επίσκεψη.

Γιωρίκας: "Γιατρέ έχω χάσει την αίσθηση της γεύσης"

Κωστίκας: "Αδελφή φέρτε παρακαλώ το φάρμακο Νο 22 και ρίξτε 3 σταγόνες στο
στόμα του ασθενούς"

Ο Γιωρίκας φτύνει το φάρμακο και λέει: "Μα αυτό δεν είναι φάρμακο! Είναι
πετρέλαιο!"

Ο Κωστίκας του απαντάει: "Συγχαρητήρια. Η γεύση σας επέστρεψε. 50 ? παρακαλώ".

Ο δήθεν ασθενής Γιωρίκας φεύγει τσατισμένος αλλά δε το βάζει κάτω και
επιστρέφει σε μερικές μέρες αποφασισμένος να πάρει πίσω τα χρήματά του.

Γιωρίκας: "Γιατρέ έχασα τη μνήμη μου και δεν θυμάμαι πια τίποτα".

Κωστίκας: "Αδελφή φέρτε παρακαλώ το φάρμακο Νο 22 και ρίξτε 3 σταγόνες στο
στόμα του ασθενούς"

Ο Γιωρίκας πανικόβλητος: "Μα αυτό το φάρμακο είναι για τη θεραπεία της γεύσης!"

Κωστίκας: "Συγχαρητήρια! Η μνήμη σας επανήλθε. 50 ? παρακαλώ".

Ο Γιωρίκας φεύγει εξαγριωμένος με τον εαυτό του. Αμετανόητος μετά από μερικές
ημέρες επιστρέφει.

Γιωρίκας: "Γιατρέ η όρασή μου έχει αδυνατίσει πολύ. Μπορείτε να κάνετε κάτι?"

Κωστίκας: "Δυστυχώς κύριε δεν έχουμε φάρμακο για αυτό. Παρακαλώ πάρτε αυτό το
100ρικο."

Γιωρίκας: "Μα αυτό είναι 20αρικο!"

Κωστίκας: "Συγχαρητήρια. Η όρασή σας επανήλθε. 50 ? παρακαλώ".