καλησπέρα. αγαπω πολύ τα ζώα, ομως μεσα σε ενα διαμερισμα, δενξθα μπορούσαποτέ, να εχω ενα σκυλί, διότι πιστευω οτι ειναι μεγάλη δεσμευση. κυκλοφορώτοσο καλά με το μπαστούνι μου, που δεν θα μπορουσε το σκυλι, να μου προσφερει πολλλάπραγματα. φαντααζομαι τον εαυτόμου να κρατω το μπαστούνι, τοσκυλί και τα ψώνια μου ενδεχομένως. δυστυχως εχω μονοδύο χέρια.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: George Dimitriadis
Sent: Wednesday, April 5, 2017 8:30 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ΣΚΥΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Επειδη παρευρεθηκα στην εκδηλωση μπορω να πω οτι το τονισαν οι
εκπαιδευτες, οτι ο σκυλος δεν αντικαθιστα το λευκο μπαστουνι, ερχεται
σαν βοηθημα για οποιον θελει. Για να εκπαιδευτει καποιος στην χρηση
του σκυλου οδηγου, θα πρεπει να ξερει να κινειται αυτονομα με το
μπαστουνι του. Στα κατα που ανεφερες Γρηγορη σιγουρα ειναι η δεσμευση
που εχεις απεναντι στο σκυλο οπως αλλωστε εχουμε ολοι ανεξκαρτητα του
σκυλου οδηγου, την τροφη του, το νερο του, τα εμβολια του, οι
εξετασεις του και βεβαια η βολτα του για την αναγκη του αλλα και για
να μην κοιμαται στον καναπε γιατι δεν ειναι ρατσα του καναπε αυτη. Εγω
παντως, βιωσα μια απιθανη εμπειρια!

Την 4/4/17, Apostolis Revenisios <reven...@gmail.com> έγραψε:
Γειά σου Γρηγόρη, εδώ θα συμφωνήσω μαζί σου.

Αν δεν μάθεις να κινήσε δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει και πολύ το σκυλάκι.
Τα σκυλάκια αυτά είναι καταπληκτικά και συγκλωνιστικά θα έλεγα.

Γνώρισα ένα στην Γερμανία πρίν πολλά χρόνια, (του Ντερ όνκελ) που ήταν
τέλειο.

Αποστόλης