η ομοιότητα είναι και απορώ που δεν την βλέπεις, όταν κάποιος-ποια γράφει το οτιδήποτε σε δημόσιο βήμα όπως και αν ονομάζεταιαυτο, εκτίθεται. άρα, δίνει ουσιαστικά το δηκαίωμα σε σχολιασμούς και κριτικές θετικές αλλά και αρνητικές.
είναι τόσο απλό.
μείνε αν θές και στην ούσια της επιστολής, και υπέβαλε κάποιες ερωτήσεις που απορεούν στις επερχόμενες συνελεύσεις τόςο της εοτυ οσο και του πανελληνίου.
καλημέρα!

γρηγόρης