Αυτό με τις τράπεζες μου θυμίζει,  Όταν στη Θεσσαλονίκη πριν από χρόνια,
Ξεκίνησε η λειτουργία Τις υπηρεσίας  εξυπηρέτησης Των τυφλών στα ΚΤΕΛ, Όπου
έλεγαν πάνω απόΈνας συνάδελφοι

 Εγώ το έκανα! Καλημέρα! Γρηγόρης από το iPhone μου

19 Ιουν 2017, 6:32 μμ, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: