Αυτά είναι καλά νέα. Δε γνωρίζω αν τα τηλέφωνα που είχα δοκιμάσει έχουν την
τελευταία έκδοση του talk back, Οι συγκεκριμένες συσκευές είχαν έρθει στα χέρια
μου λίγο πριν το Πάσχα και λίγο μετά το Πάσχα.
Κάνεις κάποια ρύθμιση στο talk back για να δουλεύουν οι χάρτες και φωνητική
αναζήτηση η δουλεύουν χωρίς κάποια ιδιαίτερη ρύθμιση;

3 Αυγ 2017, 7:43 μμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: