Καλησπέρα σας. Κιεγω έχω Cosmote συγκεκριμένα καρτοκινητό, Μόλις το
ενεργοποίησα δοκίμασα μίλησα στο τηλέφωνο με τον φίλο μου Δημήτρη Τσακιρίδη, Η
πρώτη εντύπωση μου φάνηκε πολύ καθαρή συνομιλία χωρίς κάποια παράσιτα βέβαια
μπορεί να παίζει και το σήμα του ιντερνέτ βεβαίως βεβαίως. Γιατί άμα δεν έχει
καλό σήμα το ίντερνετ θεωρώ πολύ λογικό Να δημιουργεί παράσιτα ή και μικρό
διακοπές. Σίγουρο είναι ότι και οι άλλες εταιρίες θα το ενεργοποιήσω μου κάποια
στιγμή όπως προανέφερε  ο φίλος Δημήτρης. Τέλος θα κάνει περισσότερη οικονομία
στην μπαταρία και δεν θα τρως πολλή ακτινοβολία στο κεφάλι σου.

Στάλθηκε από το iPhone μου

17 Αυγ 2017, 13:59, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <ks...@icloud.com> έγραψε: