Γεια σας και πάλι.
Κώστα μόλις διάβασα το άρθρο που βρήκες και αν και μιλά για fm transmitters
ο σκοπός τους είναι κάπως διαφορετικός από αυτό που ψάχνουμε.
Οι συγκεκριμένες συσκευές είναι μικροί πομποί fm μικρής απόστασης που
επιτρέπουν σε κάποιον να μεταδώσει την μουσική του ifone σε ένα κοντινό
ραδιόφωνο fm που διαθέτει. Συνήθως αυτό χρησιμεύει σε αυτοκίνητα με παλιού
τύπου ραδιόφωνα που δεν επιτρέπουν σύνδεση του τηλεφώνου μέσω bluetooth στο
ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.

Ευχαριστώ πολύ ξανά.
Νίκος