Καλησπέρα:

Πρώτα από όλα, να ενημερώσω ότι με την έκδοση Ios 11, άλλαξαν οι ρυθμίσεις.
Μέχρι πρότινος, οι ρυθμίσεις του e-mail και των λογαριασμών, βρίσκονταν σε 1
μενού επιλογών, τώρα αυτό έχει αλλάξει.
Στις ρυθμίσεις του e-mail, ρυθμίζεις τη δομή εμφάνισης των μηνυμάτων, τη
σύνθεση και τον τρόπο ταξινόμησης, καθώς και τη διαγραφή μηνυμάτων.
Για τη ρύθμιση των λογαριασμών, θα μπούμε στο παρακάτω μενού, με την
ονομασία Λογαριασμοί συνθηματικά.
Στο τέλος του εν λόγω μενού, θα βρούμε την επιλογή Νέα δεδομένα και έχει την
ένδειξη ώθηση.
Μπαίνουμε στην εν λόγω επιλογή.
Η ώθηση, σημαίνει ότι κάθε φορά που θα ανοίγουμε την εφαρμογή του e-mail θα
κάνει αυτόματο έλεγχο για νέα μηνύματα.
Καλό είναι λοιπόν, την πρώτη επιλογή με την ένδειξη ώθηση, να την αφήσουμε
στο Ναι.
Ψάχνοντας προς τα κάτω, θα βρούμε την ενότητα μετάκληση.
Εκεί υπάρχουν οι επιλογές Αυτόματα, χειροκίνητα, Κάθε ώρα, κάθε 30 λεπτά και
κάθε 15 λεπτά.
Επιλέγουμε ανάλογα με το τι θέλουμε.
Ως προεπιλογή έχει το αυτόματα, δηλαδή κάθε φορά που συνδεόμαστε στο Wifi, ή
όταν η συσκευή μας είναι στην μπρίζα, τότε θα λαμβάνουμε e-mail στο
παρασκήνιο, ακόμα και αν η εφαρμογή μας είναι κλειστή.
Η χειροκίνητη ρύθμιση, μας επιτρέπει να κάνουμε έλεγχο μηνυμάτων κάθε φορά
που ανοίγουμε την εφαρμογή.
Οι υπόλοιπες επιλογές, κάνουν έλεγχο για νέα μηνύματα κάθε μια ώρα, κάθε 30
λεπτά και κάθε 15 λεπτά αντίστοιχα, ανάλογα με το τι ρύθμιση επιλέξαμε.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.