Ναι αλλά μιλάει ρομποτικά..... χιχιχιχιχι....

Πάντως, επανέρχομαι.... οι φωνές που έχεις δεν υποστηρίζουν την εναλλαγή στο πλαίσιο της χρήσης του NVDA;

Πωλίνα Π.

Στις 1/10/2017 9:01 μμ, ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Μην μπερδεύεσαι. Το espeak είναι μία φωνή από μόνο του.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Pwlina Papanikolaou
Sent: Sunday, October 01, 2017 8:51 PM
To: orasi@hostvis.net
Subject: Re: [Orasi] Ερώτημα για Χρήση Φωνής στην αγγλική γλώσσα με το NVDA

Κώστα,

Επομένως για να συνοψίσουμε, έχεις ελεύθερες κάποιες φωνές, ποιυ να
συνεργάζονται με το e-speek;

Πωλίνα Π.

Στις 1/10/2017 7:34 μμ, ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Γεια σου Πωλίνα. Οι απαντήσεις στα ερωτήματα σου.
1. το nvda υποστηρίζει την εναλλαγή φωνών ανάλογα με την γλώσσα του κειμένου αυτόματα αλλά πρέπει αυτή την δυνατότητα να την υποστηρίζουν και οι συνθέτες φωνής.
Από όσο ξέρω αυτή η δυνατότητα υποστηρίζεται από το espeak.
2. Υπάρχουν πολλές φωνές που υποστηρίζουν το nvda στην αγγλική γλώσσα. Τέτοιες φωνές διαθέτει η microsoft που είναι δωρεάν καθώς και η nuance και η acapela.  Αυτές όμως δεν είναι ελεύθερες αλλά πρέπει να τις αγοράσεις. Από αυτές που έχω ακούσει είναι η samantha της vocalizer nuance και ο peter της acapela φυσικά υπάρχουν και άλλες. Μία πλήρη περιγραφή θα βρεις εδώ:
https://www.nvaccess.org/files/nvda/documentation/userGuide.html
στο κεφάλαιο 13.
3. Αν σε ικανοποιούν τα αγγλικά της Μελίνας υπάρχει ελεύθερη και μπορώ να σου την στείλω.
χαιρετισμούς ελπίζοντας ότι έχω απαντήσει στις απορίες σου