ΑΝΕΚΔΟΤΟ: ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ

Δυο φίλοι περπατούν και χαζολογούν ένα Σαββατόβραδο πηγαίνοντας βόλτα τα σκυλιά
τους.
Ο ένας έχει ένα ντόπερμαν και ο άλλος ένα τσιουάουα.
Καθώς περνούσαν έξω απο ένα μπαράκι λέει ο ένας
-Ρε φίλε δεν πάμε να πιούμε κανένα ποτάκι;
-Μα αφού έχουμε και τα σκυλιά μαζί μας, δεν θα μας αφήσει ο πόρτας.
-Μην ανησυχείς" λέει ο άλλος! "Κοίτα και ακολούθα.

 Βγάζει ένα ζευγάρι μαύρα γυαλιά, τα φοράει και πάει στην πόρτα.
"Δεν επιτρέπονται ζώα μέσα κύριε" λέει ο πόρτας.
"Μα είμαι τυφλός και αυτό είναι ο οδηγός μου" λέει ο ψευτοτυφλός.
"Ντόμπερμαν οδηγός; Χρησιμοποιούν και τέτοια τώρα για τέτοιες δουλειές;"
"Nαι, ακριβώς όπως τα λες. Είναι πολύ καλά"
"Oκ πέρασε" λέει ο πόρτας.

 Τον βλέπει απο μακριά ο άλλος με το τσιουάουα και σκέφτεται ότι με αυτό τον
σκύλο που έχει δίπλα του δεν πρόκειται να τον πιστέψουν αλλά αποφασίζει να πάει
κι εκείνος.
Φοράει μαύρα γυαλιά και πλησιάζει.
"Επ, δεν επιτρέπονται ζώα μέσα κύριε" λέει πάλι ο πόρτας..
"Μα είναι ο σκύλος οδηγός μου. Βλέπεις είμαι τυφλός.."
"Ένα τσιουάουα;"
"Τι;; Τους πoύστηδες!!! Tσιουάουα μου δώσανε;;"