Με τις ταινίες του Βούλγαρη υπάρχει αυτό το θέμα. Πιστεύω πως με τους ελληνικούς υπότιτλούς με την χρήση του kmplayer θα μπορούμε να την παρακολουθήσουμε.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Pwlina Papanikolaou
Sent: Sunday, November 05, 2017 9:56 PM
To: orasi@hostvis.net
Subject: Re: [Orasi] το τελευταίο σημείωμα

Πολύ σωστά Σπύρο... ήθελα κι εγώ να γράψω σχετικά, γιατί είδα χθες την
ταινία. Παρεμπιπτόντως το όλο αποτέλεσμα με απογοήτευσε... Η μουσική
πλαισίωση μου φάνηκε εκτός κλίματος και ατμόσφαιρας, όπως αρκετά εκτός
κλίματος ήταν και το στάιλιν των ηθοποιών... Γενικώς κατά τη γνώμη μου
ορισμένες σκηνές πολύ κεντρικές για το σενάριο, όπως αυτή της ομαδικής
εκτέλεσης αποδόθηκαν με έναν τρόπο "ιλουστρασιόν".... για παράδειγμα
προσωπικά δε μου άρεσε αισθητικά η εκτέλεση σε slow motion. Η σκηνή,
ωστόσο, όπου οι κρατούμενοι διαπιστώνουν ότι θα εκτελεστούν και περνούν
την τελευταία τους βραδιά με τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς ήταν
συγκινητική. Δεν ξέρω τί ιστορική διασταύρωση είχε γίνει σε όλα αυτά
βέβαια...

Αυτά πολύ συνοπτικά!

Πωλίνα Π.

Στις 5/11/2017 5:47 μμ, ο skordilis-spyros έγραψε:
για όσους θέλουν να παρακολουθήσουν το τελευταίο σημείωμα του παντελή βούλγαρη ας λάβουν υπόψιν ότι το 80 των δδιαλόγων είναι στα γερμανικά. θέλει οποσδήποτε να έχουμ κάπιον δίπλα.

Τα ηχογραφημένα βιβλία με φυσική φωνή που ανεβαίνουν στις βιβλιοπροτάσεις προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών