Γεια σου φίλε μου Γρηγόρη. Μην ανησυχείς. Θα φροντίσω σίγουρα να κάνω μία
αντίστοιχη παρουσίαση και στην Θεσσαλονίκη. Άλλωστε, όπως είπα και στο αρχικό
μου μήνυμα, αυτή είναι μόνο μία αρχή Αρκετών εμφανίσεων σε όλη την Ελλάδα.
Θα τα πούμε σίγουρα.
Νεκτάριος.

Στάλθηκε από το iPhone μου

11 Νοε 2017, 9:57 πμ, ο χρήστης «Αργυρόπουλος Γρηγόρης <grega...@gmail.com>»