Ευχαριστώ Κώστα για το άρθρο.
Το βρήκα κι εγώ όταν έψαχνα προηγουμένως.

Ίσως να πρέπει τώρα πια εκτός από τα αντίτυπα σε cd να μετρούν και οι
συνδρομές σε σελίδες όπως το apple music και spotify, και ανάλογα με το τι
κατεβάζουν οι μηνιαίοι συνδρομητές να λαμβάνεται υπόψη για τους χρυσούς
διότι με τα cd το όριο θα πηγαίνει κάτω.
Μπορεί κάποτε να βραβεύουν τα 1000 αντίτυπα.
Νίκος