σπηρακο ποτε θα βαλησ κανα μυθηστορημα  αργησεσ τα εχο δηαβαση οσα εστηλεσ
και καμηα περηπετηα ε  μην ξεχνασ τον φιλοσου ανεστισ.

Απαλλαγμένο
από ιούς. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Στις 20 Δεκεμβρίου 2017 - 10:08 π.μ., ο χρήστης skordilis-spyros <
spyri...@otenet.gr> έγραψε: