Έχετε τις πιο θερμές ευχαριστίες μας όλοι όσοι συνεισφέρετε στις
βιβλιοπροτάσεις σε καθημερινή βάση. Προσωπικά τώρα συνειδητοποίησα με τα λόγια
του Σπύρου, ότι υπάρχουν Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, που διαμένουν εκτός
Αθηνών, οι οποίοι/ες Αντιμετωπίζουν πραγματικά προβλήματα πρόσβασης στις
βιβλιοθήκες των φορέων. Μακάρι κάποια στιγμή να υπάρξει βούληση να λυθούν… Και
πάλι ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον και το διάλογο μέσα από την λογοτεχνία… Να
είμαστε καλά να φτάσουμε και στα 10.000…

Πωλίνα Π.

22 Δεκ 2017, 8:03 πμ, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: