Γεια σας και από μένα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους. Αύριο, επιστρέφω
στο Βόλο. Έχω ήδη από καιρό ετοιμάσει ένα λεπτομερές εγχειρίδιο. Θα γράψει ο
Κώστας, ένα αρχικό κείμενο με γρήγορες οδηγίες, και θα ακολουθήσω εγώ με το
πλήρες κείμενο. Επίσης, θα ετοιμάσω και ηχητική παρουσίαση. Μπορεί το παιχνίδι
να έχει γίνει πολύ δύσκολο, αλλά είναι απόλυτα πραγματικό και ρεαλιστικό.
Επίσης, είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό. Δεν το βαριέσαι. Δε  Κάθεσαι στον
υπολογιστή και βαριέσαι. Τα χέρια σου συνέχεια δουλεύουν. Στάλθηκε από το
iPhone μου

31 Δεκ 2017, 7:51 μμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: