ΠΡΆΓΜΑΤΙ Η ΜΟΝΌΠΟΛΗ ΉΤΑΝ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟ ΜΟΥ ΠΑΙΓΝΊΔΙ. ΘΘΈΛΕΙ ΧΡΌΝΟ ΌΜΩς ΤΟ ΆΤΙΜΟ. ΣΠΎΡΟς

From: "Chrysella Lagaria" <chrysellalaga...@gmail.com>
Sent: Saturday, January 06, 2018 1:47 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] game time

Καλημέρα Κώστα και καλή χρονιά!
Παλιότερα, Χριστούγεννα χωρίς monopoly δε γινόταν και κάπως έτυχε και μου την ξανάθύμισε αυτές τις μέρες ο Νεκτάριος. Δεν έχω πλέον ερωτήσεις, αυτές αφορούσαν καθαρά στο τεχνικό κομμάτι και συγκεκριμένα δεν είχα βρει τρόπο να κάνω ανταλλαγές, Το βρήκα όμως και αυτό! Η Monopoly παίζεται τόσο από iOS, γουίντοους αλλά και Mac, επίσης γενικά να ξέρετε ότι τα τελευταία χρόνια έχω δοκιμάσει αρκετά από τα blindfold games Και είναι εξαιρετικά προσβάσιμα και εθιστικά!
Αν δοκιμάσεις λοιπόν να παίξεις και χρειαστείς κάτι μου λες!
Κρίμα που δεν μπορούμε να τα παίξουμε συνδυαστικά και με βλέποντες, θα ήταν τέλειο!
Θερμούς χαιρετισμούς, εννοείται ☺️
Στάλθηκε από το iPhone μου

6 Ιαν 2018, 11:17, ο χρήστης «Kostas Theodoropoulos <ks...@otenet.gr>» έγραψε:

Καλημέρα και καλή χρονιά Χρυσέλα. Η μονόπολη είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. το έπαιζα από μικρός υπήρχε τότε στο κεατ μονόπολη επιδή τις είχαν φέρει από τις ηπα είχε τις πολιτείες της Αμερικής. Αργότερα γύρω στο 2000 έπαιζα με μία μονόπολη έτρεχε σε xp και έπαιζες εσύ και το computer. Φυσικά μπορούσε να παίξεις και με άλλους παίκτες. Είναι ενδιαφέρον που υπάρχει το συγκεκριμένο παιχνίδι και σε ios. Αν έχεις ερωτήσεις γενικού χαρακτήρα για το παιχνίδι μπορώ να απαντήσω όσο για την ίδια εφαρμογή σε ευχαριστώ που μου έδωσες το ερέθισμα να την κοιτάξω.
και όπως πάντα
θερμούς χαιρετισμούς:)
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Chrysella Lagaria