Η ενημέρωση είναι για κενό ασφάλειας και πρέπει να την κάνεις πάντα κάνουμε τις ενημερώσεις που αφορούν αυτά τα κενά αλιώς θα έχεις σε λίγες μέρες κάποιο ιό στον υπολογιστή σου. Επειδή χρειάζεται 8 gb χώρο στον δίσκο σου και αυτά δεν υπάρχουν θα κάνεις ότι σου έγραψε ο Δημήτρης για να απελευθερώσεις χώρο.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: George Dimitriadis
Sent: Saturday, January 13, 2018 9:06 PM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Ερωτηση για Windows

Καλησπερα. Θα ηθελα την βοηθεια σας, επειδη εχω προβλημα στον
υπολογιστη. Απο χθες μου βγαζει το παρρακατω παραθυρο και θελω να μου
πειτε, τι πρεπει να κανω για να μην το ξαναβγαλει.
Δεν επιθυμω να κανω την ενημερωση αυθτη
Your device needs the latest security updates
Microsoft can't install important security updates on your PC until
you fix the following issues:
• Disk space : You'll need to free up some disk space on your PC (8GB
required). Free up space now
0%Downloaded
Learn MoreHideTry again