ετσι και χιροτερα

Στις 16/2/2018 11:51 πμ, ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Καλημέρα Μάριε. Για να πω την αλήθεια και εγώ όταν το είδα έμεινα κατάπληκτος. όσο για τα iphone μεγάλες προδοσίες από μεγάλες αγάπες με μεγάλα παραμύθια χαχαχα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: dmarios
Sent: Friday, February 16, 2018 11:46 AM
To: orasi@hostvis.net
Subject: Re: [Orasi] xiaomi mimax 2 64 gb

πολη καλη συσκευη και πολη τιμια για τα λεφτα της.
εχω το xiaomi mi 6  και ειμαι ενθουσιασμενος εδω και περιπου 5 μινες.
το βαλιου φορ μανι ειναι απο τα καλητερα αν οχι το καλητερο στην
σιγκεκριμενη εταιρεια.
και για να γελασουμε:

να καταπεσει επιτελους και η μασονια του iphone

οταν ακουω καποιους να λενε, το iphone αυτο. το iphone δε θα παθενε ποτε
εκεινο, μου ερχεται στο μυαλο η ατακα: ο στεφανος δε θα το εκανε ποτε αυτο.

απο την ταινια της ζιλιας τα καμοματα.

χαχαχαχαχαχαχαχαχα

μαριος

Στις 16/2/2018 10:21 πμ, ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Είχα την τύχη στην διάρκεια μίας φιλικής επίσκεψης για σχεδόν μία ώρα να παίξω με αυτό το τηλέφωνο. όπως καταλαβαίνετε εστιάστηκα κύρια στην προσβασιμότητα.
Αναφέρω αυτά που μου έκαναν εντύπωση συνοπτικά.
πολύ καλή και λεπτή κατασκευή με εργονομικό σχεδιασμό.
Το τηλέφωνο αυτό δεν διαθέτει το φυσικό κουμπί home ωστόσο αυτό και τα δύο κουμπιά αυτό του back και των πρόσφατων εφαρμογών που είναι εικονικά μόλις ακουμπάς το σημείο που βρίσκονται υπάρχει δόνηση ώστε να τα καταλαβαίνεις. Εύκολη λειτουργία για το πληκτρολόγιο του τηλεφώνου για κλήσεις και επαφές.
Πολύ καλός ήχος με στερεοφωνικά ηχεία.
Σταθερότητα και γρήγορη απόκριση του talkback.
Αυτή η συσκευή έρχεται με 64 gb αποθηκευτικό χώρο,  4 gb εσωτερική μνήμη, δυνατότητα χρήσης microcard και υποστήριξη δύο καρτών δικτύου. Το μέγεθος της οθόνης είναι 6.44 και διαθέτει δύο κάμερες εμπρός και πίσω. Διαθέτει μπαταρία 5400 mh με οκταπύρηνο επεξεργαστή. Φυσικά υποστηρίζει bluetooth, wifi, ενώ διαθέτει ραδιόφωνο και δέκτη gps. Στην χώρα μας διατίθεται στα 230 ευρώ μία εξαιρετική τιμή σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαθέτει.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ:
https://www.skroutz.gr/s/11999744/Xiaomi-Mi-Max-2-64GB.html#specs