Καλημέρα σε όλους, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η φόρτιση των καρτών, είναι
εντελώς μη προσβάσιμος. Όσο κι αν υπάρχουν μηχανήματα που μιλάμε, άμα δεν
ξέρεις που ακριβώς πρέπει να πατήσεις δηλαδή που είναι αυτή η ρημάδα η ελληνική
σημαία για να πατήσεις στο κατάλληλο σημείο, δεν πρόκειται να κάνεις δουλειά.
Και η ερώτηση μου είναι η εξής. Για πιο λόγο να πρέπει εγώ να αγγαρεύω μια φορά
το μήνα κάποιον να μου φορτίζει την κάρτα ώστε να μπορώ να κοιμηθώ; Δεν θα
έπρεπε να την φορτίζεις μία φορά και Να ισχύει για έναν ολόκληρο χρόνο;

Στάλθηκε από το iPhone μου

17 Απρ 2018, 2:31 μμ, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε: