Γεια χαρά σε όλους.
Τον τελευταίο καιρό και ίσως λόγω του παγκοσμίου κυπέλλου, αποφάσισα να
ασχοληθώ λιγάκι με το στοίχημα.
Μετά από αρκετές κουβέντες που έκανα σχετικά με το θέμα, κατέβασα και δοκίμασα
το στοιχιμαν ή όπως αναφέρετε στο app store stoiximan.
Η εφαρμογή μου φαίνεται αρκετά προσβάσιμη και νομίζω ότι μπορώ  να κάνω τα
περισσότερα από αυτά που θέλω με σχετική ευκολία.
Θα ήθελα την εμπύρια σας και όποια βοήθεια σχετικά με το θέμα.
Πως στοιχηματίζετε; Το κάνετε μέσω υπολογιστή ή εφαρμογής στο κινητό;
Αν μπείτε στον κόπο να απαντήσετε, δώστε και κανένα προγνωστικό να παίξουμε. χα
χα χα.
Επίσης να ενημερώσω ότι στο πρώτο στην Ελλάδα κανάλι στο Zello για άτομα με
προβλήματα όρασης που υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια, αυτήν τη περίοδο συζητάμε
και για στοίχημα και ανταλλάσσουμε ιδέες και προγνωστικά.
Το Zello για όσους δεν το γνωρίζουν, είναι ένα πρόγραμμα επικοινωνίας με ήχο
που είναι απόλυτα προσβάσιμο με το voice over. Φανταστείτε κάτι σαν ασύρματο.
Μπορείς να πατήσει το press να πεις αυτό που θέλεις και μετά να το αφήσεις και
να ακούσεις τους άλλους στην συζήτηση.
Αν θέλετε να μας βρείτε, κατεβάστε το Zello, και στην ενότητα channels κανάλια
αναζητήστε το greekblind.
Αν σας ζητήσει κωδικό γράψτε τη λέξη light όλα μικρά.
Ευχαριστώ πολύ.
Νεκτάριος.