Το καλύτερο του κατά τη γνώμη μου!
Μια πολύ ιδιαίτερη και γλαφυρή   προσέγγιση της ψυχικής ασθένειας, εγχείρημα
δύσκολο, να γράψεις Για την αυτοκτονία ενός δικού σου ανθρώπου όντας μόλις σε
απόσταση λίγων χρόνων από αυτήν…
Ενδιαφέρον έχει να διαβάσει κάποιος και το μικρό χρονικό τρέλας, στο οποίο αυτή
τη φορά ο Κορτό  αναφέρεται στην ιστορία Ενός δικού του, πολύ έντονου ψυχωσικού
επεισοδίου!

Στάλθηκε από το iPhone μου

23 Ιουλ 2018, 12:26, ο χρήστης «skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr>» έγραψε: