Άκουσα πολλά, και διάβασα ακόμα περισσότερα Εκεί που καταλήγω, ο μικρός και
ανίδεος Γρηγόρης, είναι πως είμαστε ανεκπαίδευτοι Πολίτες  Για να το Κάνω
αποτελεσματικό, θέλω να ρωτήσω, πόσοι από εμάς γνωρίζουμε, με ποιο τρόπο θα
Αντιμετωπίσουμε το σεισμό, Ή την φωτιά, η οποιαδήποτε άλλη θεομηνία; Χωρίς να
συμβουλευτείτε Τρο gogle Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

25 Ιουλ 2018, 6:11 μμ, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <ks...@icloud.com>
έγραψε: