Καλημέρα Κώστα!
Ήταν και από κινητό κουραστικό, σκέψου όμως ότι απευθύνεται σε διαφορετικού
είδους αναπηρίες, κάποιοι άνθρωποι μπορεί να χρειάζονται να δουν κάτι γραμμένο
δύο φορές για να το επεξεργαστουν με  τον καταλληλότερο τρόπο!
Το καταλαβαίνεις αυτό από το γεγονός ότι στις οδηγίες πριν ξεκινήσεις, σου
γράφει πως η διαδικασία θα σου πάρει 15 με 20 λεπτά!
Με VoiceOver και με αυτή την επανάληψη την κουραστική, εγώ έκανα γύρω στα 7
λεπτά.
Έχει αρκετά μεγάλη απόκλιση αυτό, γι’ αυτό σκέφτομαι πως σου δίνει τον μέγιστο
πιθανό χρόνο ανάλογα και με την αναπηρία σου.

Χρυσέλλα Λαγαρία

27 Σεπ 2018, 09:50, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: