Γεια σου Χρυσέλα. Το έχω και εγώ πάνω από έναν αριθμμό μηνυμάτων. Το είχα διαπιστώσει σε μια άλλη συζήτηση που είχε πάνω από 30 μηνύματα. Μην με ρωτήσεις πια που να θυμάμαι χαχαχα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Chrysella Lagaria
Sent: Monday, October 29, 2018 10:59 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] βιβλία με ττεχνικά προβλήματα του πανθεσσαλικού συλόγου ανεβασμένα στην βιβλιοθήκη όμηρος

Ουφ!
Ίδρωσε στην ανηφόρα το καημένο το iPhone se μου, το Φορτωμένο με χιλιάδες πράγματα να φτάσει μέχρι το έως τώρα τέλος αυτής της συνομιλίας! Παρεπιπτόντως, έχει και κάποιος άλλος με την εφαρμογή του mail τέτοιο πρόβλημα;

κοτσακαραούες like...  Αγάπησα!
Να ρωτήσω κάτι χαζό;
Αν υπάρχει διεθνές πρωτόκολλο με standards βάση τον οποίον πρέπει να ηχογραφούνται σε γενικές γραμμές τα βιβλία στις βιβλιοθήκες, φαντάζομαι ότι κάποιος θα μπορούσε πολύ ευγενικά να το προτείνει με ένα mail στον εν λόγω σύλλογο και να το εντάξουν στην επεξεργασία που κάνουν γιατί μπορεί και να μην το γνωρίζουν, Εάν εσείς που έχει τύχει να διαβάσετε τα βιβλία τους διαπιστώνεται κάποια λάθη! Άλλη μια ιδέα ίσως θα μπορούσε να είναι, ο πανελλήνιος ο οποίος φέρει ας πούμε την ευθύνη του ανεβάσματος όλων στην πλατφόρμα του, να το ζητά αυτό ως προαπαιτούμενο για να σου επιτρέψει να ανεβάσεις τα βιβλία σου εκεί! Κι αυτό λογικά κάποιος θα μπορούσε να το προτείνει στον πανελλήνιο για να το συζητήσουν... Κατά τα άλλα, σε ό,τι αφορά στα προσωπικά εντελώς γούστα, και εγώ είμαι υπέρ των πιο μικρών αρχείων, αν και με το voice dream σε καθημερινή χρήση και εφόσον το βιβλίο Χωρίζεται σε κεφάλαια Είμαι καλυμμένη!

Χρυσέλλα Λαγαρία

29 Οκτ 2018, 19:59, ο χρήστης «Pwlina Papanikolaou <pwlin...@otenet.gr>» έγραψε:

Προσωπικά, είμαι υπέρ των πιο μικρών αρχείων, γιατί σε αυτά μπορείς να ανατρέξεις μπρος και πίσω πιο εύκολα. Πάντως, επειδή το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχω αντιμετωπίσει και με βιβλία του Πανελληνίου, όταν το επεσήμανα, λύθηκε.

Πωλίνα

Στις 27/10/2018 5:09 μμ, ο Νίκος Χαρίτος έγραψε:
και λοιπόν; εφόσων το αρχίο συνεχίζεται από εκεί που το αφήνεις πιο το πρόβλημα;
Νίκος.