Jo n'estic parcialment d'acord.

Penso que en aquest moment el tema de les patents de programari i el de les llicéncies de propietat artística i/o intelectual estan encara en un moment de discusió a nivell 1 (si considerem aquest nivell com el més elevat d'una escala) i falta prou per fer arribar aquestes idees al nivell 5 (que seria el nivell de la gent no entesa). També penso que, sense dubte, ha d'anar de la mà del PL.

Fa poc un company de feina es va negar a entregar còpia de la seva programació d'aula amb el raonament que era de "propietat intelectual seva", ... i es suposa que certament s'ho ha currat ... com li fas entendre a aquesta persona el tema de patents i llicències de tipus lliure o cooperatiu?

Penso que aquest tema pot introduir confusió i el que podria ser pitjor rebuig per una part important de la gent que ha de llegir i signar el manifest per donar.li suport. Cal donar temps al temps i fer més clara i entenedora per tothom la proposta de patents i llicéncies.

O. Castell