Holes!

He estat editant troços del wiki, i m'agradaria que ho llisguereu/opinareu
tots/tes, ja que son 'Aspectes a resoldre'.

M'agradaria sobretot resoldre amb aquest misatge el que crec mes
important, el de la quedada presencial(+menjar, local, etc..) per a meitat
gener, coincidint amb un any nou, l'acabament de les vacances i les noves
emprentes que ens preparem. Només cal que algún admin d'aquest projecte
sugerisca una data concreta i si ningú es queixa, endavant, (disabte
millor, no?).

D'altra banda, crec que el link en la introducció d'aquesta llista deuria
anar a la wiki de org_pl i no a la de Manifest (que per cert, no l'he
trobat, esta?)

aahh, soc del pv..
una abraçada!