A Divendres 29 Setembre 2006 13:22, Joan Codina va escriure:
> Jo penso que cal centrar-se:
> A: Comunicació amb l'administrat amb formats lliures i oberts.
> B: Us i desenvolupament de software lliure dins l'administració sobre
> plataformes lliures
> C: Us de software lliure en l'educació (ja sé que podria estar inclòs en
> l'anterior, però es que l'educació es tant important!)
>
> Però el mes important es que posem perquè ho demanem
> A: perquè com a ciutadans no acceptem que la nostra administració ens
> imposi un producte comercial
>
> B: Perquè no volem que la nostra administració estigui subjecte als
> [...]

Si, jo considero tan important el "què", com el "perquè", i potser fent encara
més èmfasi en aquells aspectes que poden tocar millor la fibra del ciutadà.
Per explicar-me millor: En l'apartat A jo això de "comercial" no ho posaria
pq. el programari lliure pot ser tan comercial com el privatiu, i en canvi
faria més èmfasi en la idea que en imposar-nos productes de marques concretes
(i privatives) l'administració està beneficiant de forma escandalosa (i
probablement il·legal) unes empreses concretes. Imagineu que obligués a
circular per les carreteres amb només unes marques molt concretes de
cotxes...

Però vaja, això són qüestions de detall que es poden polir directament sobre
el redactat final.

Orestes.